12 August 2009

uthm

salam...
last week aku p uthm (universiti tun hussein onn) kat bt pahat, johor..
apa kes la nk citer pasal ni hehehe
saje je sbb tak de apa nk story mori kt sini..

p sana ptg sabtu lagi..sekali ngan famili maz..so tumpang dia ke sana..adik dia konvo..then diaorg tumpang tido umah cikma..so aku ikut sekali...
kat sana skang ni sibuk ngan H1N1..mostly student dia pakai mask, utk keselamatan maaa


tak tau lah nak citer apa lagi..kat atas ni gmbar library terbaru kat uthm...bgunan tertinggi kat uthm lah ni hehehe kate adik aku lah...


mmmm kat bwh ni lak gmbar dlm dewan peperiksaan uthm..time tu aku p jaga test student akak aku hehehhe test digit n industrial electronic kalau tak silap aku lah..





sebelah ni lak adik aku ngan kawan dia zura..time konvo haritu..kwn dia ni dah ada anak sorg..dapat medal tu maaa..every sem dean list..dasat siot..










mmm ni lah adik maz..yg pakai jubah tu..yg lain tu sepupu, kak long dia n anak buah dia, damia..









time aku boring tggu adinda aku dok borak ngan kawan dia..mmm masjid dekat dgn library...dgr azan je leh p terus solat..hehhe







itu aje cuter aku..okies lah
wassalam

No comments: