02 August 2009

no title

today is sunday...2nd august 2009...
pagi td ada class mobile sampai pkul 2pm..non stop klass dr pkul 8.30am
mmg meletihkan..penat otak dok menerima dan memerah hehehe
4jam awal2 jek leh terima apa yg di ajar..dh akhir2 waktu tu mula lah meracau semua nyer..
semua dah penat otak maaa..
tp Dr mahmud aku tgk steady je dr awl smp akhir..mmg dia gunakan sepenuhnye mase
yg diperuntukkan...non stop bercakap..ada jek isi yg nak di beri kat kami ni..
habis klass, tak de aktiviti nk di buat so balik mkn dan merehatkan dr smp ptg...
kalau ada kwn tu nak gak ajak p tgk wayang..cerita proposal..nk tgk hero n heroin aku berlakon hehehe
ada mase aku p jek layan sorg2 citer ni..tgguuu..kl dah tgk nnt aku cerita dekat sini yer...

mcm nak balik kg jek, tp bile ek???sebelom puasa lah gamaknyer..tp ada class tu time tu..mm apa mau buat yer..kena pikirkan ni...

ok lah..tak de aktiviti menarik pon hari ini..kwn2 semua takde..bginilah hidup aku sekarang..lepak di rumah...dan laptop ni lah kawan aku hehehhe
can cin cau
wassalam

2 comments:

murn!e said...

ciannye kat dia..
mane sume orang pegi?

ko bawak je tape recorder.
so bile otak dh penat tu..ko record je.
balik umah stadi balik. heheheh

azurahman said...

hahaha idea yg bgus..nnt aku praktikkan next class ek..
biasalah ujung mggu..semua menghilang...

ko cmne skang..semem ok???dh tembam lom hehehe