07 August 2009

geram

salam...
tgh geram ni..geram kat pemandu kereta wira aerobak..
lupe lak nak ambil no plat...pemandu nyer perempuan dan penumpang nyer juga perempuan..
adoyai..
ia berlaku di rouundbout seksyen 16..
nak masuk di simpang yg ke 3..tp dok di belah kiri..
mula lah mengacau aku yg nak masuk di simpang ke 2...
nasib baik aku perasan yg dia nk teruskan perjalanan..
kl tak selamat la gedebush kereta aku ngan dia...
pastu siap dia lak bg hon kat aku...
ada ke ptt...aku dr awal lagi dok bg signal...
sgguh aku heran..org tak nmpk ke signal kereta aku..

ni lah org kate..bile kite berhati2..org lain lak yg tak carefull..
membawa masalah pd kita gak..
dh la jln busy time tu coz org semua keluar rest awal..arini kan jumaat...
haiyaaa berhati2 lah anda di jln raya...
pandai2 lah nak masuk roundbout tu, jgn main masuk jek..
mesti time dia belajar memandu dulu tak de jln roundbout..
aku belajar pon tak de gak bulatan2 ni, tp pndai2 lah kite mengagak..
jgn sampai susah kan org lain..
wasalam

p/s: sesi lepas geram di hari jumaat hehehehe

No comments: