15 August 2009

hari ini hari sabtu

salam..
sabtu datang lg..dah 6 mggu aku belajar..
apa pon tak masuk..setadi pon malas..kenapa ek..

sesuatu yg kite rancang tak semestinye jadi..
kita hanya merancang..ALLAH juga yg tentukan segalanyer...
hari ini rncang nk jumpa, tapi tak jadi..
katenyer demam lagi..dan katenyer lepas ni tak de dah peluang utk jumpa>>
sila komen apa mksud tu...
tak paham..

kita hanya merancang, ALLAH tentukan segalanyer..berkawan lama2 pon putus di tgh jalan..
hal yg jd cume remeh sahaja..tak tau lah kenapa, smp tak dapat menerima semula..
apa yg aku bebelkan huhuhuhu
hanya aku yg paham..

aku kena berusaha sem ini..supaya menjadi yg terbaik..buat yg terbaik dlm hidup ini...
lupakan yg berlaku..hope dapat di lupakan walaupon ssh huhuhuu

ok lah..4 subjek sem ni..
semoga berjaya pd diri aku hehhehe

apalah bebelan aku kali ini...

ntah la wes.. can cin cau
wassalam

No comments: