26 August 2009

salam ramadhan

salam semua...
dah 4 hari kite semua berpuasa..
alhamdulillah semuanyer boleh di harungi..
baki yg tggal lagi tu harap2 leh harungi juga dgn sempurna...

nothing special to story...

letih juga otak dok pk nak berbuka ngan apa nak bersahur ngan apa...
mak aii cm bini org je hahaha
tp tulah, sbb tak tau nak masak apa or beli apa kat pasar ramadhan ni..
semua mende yg sama jek..
kalau dok kg ni leh la request kat mak nak mkn apa hehehe...

nak balik kg, tapi kelas n test menanti huhuhu
biasa aku balik je utk awal2 ramadhan ni tp thun ni cm tak dapat jek..
alih2 aku balik awal utk raya nnt..
tiket bus dah beli hehehe
sblm puasa lg aku dh beli..takut tak dapat balik kg nnt...

mmm sem ni cm blur je stadi..kenapa yer...
cm 1 apa pon tak paham, padahal dh nak masuk tgh sem..
huhuhu nazak jugak lah..
cmne nak buat ni...

mmm oklah.. abis dah sesi mengarut..
smbung setadi lak..assignment n test sedang menunggu...
semoga berjaya..
wassalam

1 comment:

murn!e said...

selamat poser!!

aku masak time nk sahur je.buka beli kat PARAM(pasar ramadan). 1st poser ritu je makan best. mak aku dtg kulim.1st pose ramai ramai kat kulim nih. sume2 ade.

belajar la weh. memain yer!!nak kene babab nih!