02 December 2008

konvokesyen uitm ke 69

salam to all...harap sehat2 ajek ek..kali ni aku nk tulis pasal konvo pd 1 disember 2008..konvo kwn2 maa...kali ni aku join gak konvo ni sbg staff pengiring hhuuuhu dok atas pentas beb tgk org naik pentas salam ngan naib canselor hehee jd bidan terjun coz staff septutnyer p ada hal dat time, so apa lg nilah pelaung keemasan nak merasa dok kat atas tu..tp boring hampes maa..lama gile tggu nak habiskan semua graduan..dah le 2 fakulti (fke dan f.pendidikan) dlm 800++ gak le kot garaduan nyer aku pon tak tahu lah..tp ni lah pengalaman...anyway ada gmbar pon sikit je lah..tak byk..



kat atas ni gmbar beratur nk masuk dewan ngan lecturer2 muda...bile lg nak bergambar pakai jubah akademik kan hehehhee


punyalah awal kiteorg dtg, last2 kul 2.30 baru siap nk masuk dewan..huhuu lama gile menunggu..pastu dok kat depan pintu dewan tu pon lama gak..gmbar kat atas ni time menunngu nak masuk dewan..ada jamuan sikit...wat isi perut kot2 lapar dlm dewan..


gee,noni, adib and fazira


finally, kul 5.30pm kot, berarak keluar dewan..akhirnyer lpas habis graduan amik skroll, nyanyi2, ucapan naib cansellor mmm apa lg ek..berakhir la sudah konvokesyen pd sidang ke17..mak aiii jenuh gak dok dlm dewan tu..gmbar kat bwh ni gmbar aku n kengkawan lah..kwn2 kat penang dan time aku diploma dlu pon ada gak..

fazira dan lysa(sibuk tul ngan tepon dia tu)


noni and aisha adibah

ngan kakak shafi...



hahaha kenal tak sape tu...kalau tak kenal mmg la..aku pon br tahu yg A.Galak ni ayah pd kwn kiteorg la..sbb tu dia di sini sbb dtg konvo anak dia..apa lg bergambar la sat..


aida, liza,ainon and azmira





last sekali, dlm dok jln2 tu aku terjumpa mende alah ni, aku amik la picnyer..tmpat aku belajau dlu maa..uitm penang...hahhaa smp cni jek la aku nak tulis..nnt lain citer aku story kendia lak hehehe lastly tahniah pd semua kwn2 aku yg dh konvo..kahwin jgn lupe jemput aku..hehehe wassalam






3 comments:

murn!e said...

kalo aku join korang kadi lect lagi kat uitm tu..rase2 aku terselect dok atas pentas tak? hahahha.ape2 pun..even bidan terjun..korang kene bangga beb! korang merase dok ats pentas1 tak kisahla even bosan kan..tp itu la satu penghargaan beb. kuikuikui!

norasofya said...

huahua...azu dan gangstar nyer...sedih weh xleh tggk kwn aku berkonvo...kira orait la mu leh tgk sendiri kwn2 naik pentas.life lg tuh bile lg nk merasa..ye dok...

azurahman said...

ko pon terselect apa kl dok cni lg..bidan terjun pon jd lah...leh tgk kwn2 naik pentas hehehhee

to elly, kl aku kat sini lg di beri tugas bidan terjun lg..aku tgk mu lak naik pentas hehehehee