15 December 2008

salam...lamenyer tak menulis kat sini...arini br ada peluang nk tulis...cuti raya haji smbung lak ngan cuti birthday sultan selangor smbung ngan cuti aku sendiri...mmm dpt la seminggu hehehee lama tu aku kat kg...ingat nak dtg s.alam hari sabtu tp tiket abis lak..ahad mlm je yg ada...huhuuuu tu pon last seat, no 36...ambil je lah..dr tak de tiket langsung kan...

lama aku kat kg...seminggu gak le..tp dok kat kg skang ni tak berapa best sbb hujan laa...so tak leh nak p mana2..terperap kat umah jek huhuuu raya haji thun ni pon tak meriah sgt sbb tak de org balik..abg long aku sefamili jek yg balik, yg lain semua tak de cuti dan ada hal..dan ada gak yg berya kat umah mertua huhuu so aku n ilah je lah yg ada...mmg memboring kan...

tak tahu nak tulis apa dah..k lah zaijian..

No comments: