31 December 2008

cuti cuti

hai all...lama tak mengarang kat sini..so dlm boring2 ni aku nk mengarang surat cinta hehehee tak de lah..aku nk bercerita aktiviti aku last week..bercuti sakan..p mana jek, johor dan melaka..temak akak kat melaka n p umah dia ayer hitam..seminggu gak le aku bercuti, smbung krismas n awal muharam..mmm syoknyer dapat jln2..ye lah asyik terperuk kat bilik jek, otak pon tak jln hehehee
p jln2 kat town melaka tu, kat dataran pahlawan n kota lama tu..alaaa dh biasa p so naik boring dh p tmpat sama..tp tak pe lah penginapan free so layan je lah..penginapan di taja oleh UTHM hehehee kat everly resort melaka..kat mana tu>>kat pantai klebang hehhee jauh gile dr town beb...ingatkan dekat jek huhuuu pntai dia tak sebest PD la..tak leh aku nk mandi manda..
kali ni akak aku tak bw famili dia, dia p sorg2 jek..agak2 boring la sbb tak de bdak2 huhuuu kl ada bdak2 leh aku join terjun kolam sekali hehehe
next daynyer, balik ayer hitam..umah dia lah mana lg kan..jupe anak2 buah aku..terkezut diaorg aku p umah..ye la lama tak jupe...aktiviti2 bershoping di ayer hitam pon berjalan ngan lancar hehehee
lpas itu aku ke johor umah akak aku yg second...sewa viva JKM then terus ke johor dok sana lak..buat lawatan la kononyer hehehe ye lah lpas ni klass nk start dah..
tu je lah aku nk citer..tp syok la p soping n jln2..bile lg la aku dpt p jln2 ni huhuuu this week klas nk start dah...3 jan ni kena dtg register dh huhuuu alamaknyer bermula aku sbg pelajar di hujung mggu...result aritu amat tidak memberangsangkan..atas2 lepas je..nasib baik lpas kl tak kena repeat beb huhuuu naya lak kan...mmmm iklan TPM uitm dh kuar jom ramai2 minta jd cikgi kat uitm hehehe
k lah selamat menyambut awal muharam 1430 hijrah n selamat thun baru 2009 dan selamat belajau utk sesapa yg jd student lg...
##mmm nak review la kejap hehehe cepatnyer masa berlalu kan..2008 dh nak habis..arini 31 disember dah..mcm2 dh berlaku kat 2008 ni..aku dh kehilangan 2 org yg aku syg..sorg meninggal kan aku sbb sakit tua...dan sorg lg sbb.....yg tu tak yah citer la, org nyer masih bernyawa tp dh tak de ikatan ngan dia...tu la tak jg elok2 yg ada tu..tp still bercontact..tak tahu la org nyer cmne..kontek sbb kesian or sbb...hanya ALLAH yg tahu semua tu, malas nk buat tafsiran, terima ngan seadanyer hehehe tp masih menyimpan harapan...
dah setahun aku keje jd part time lect kat sini ni, dan bermakna dah setahun gak le aku dh abis belajau hehehehe sonoknyer ingat zaman belajar dlu...mcm2 mende leh buat..tu dlu laa..skang semua dh keje dan ada yg dok tanam anggur lg..maybe tak de rezeki lg kot...takpe teruskan usaha anda...hehehe dah lari dr tajuk kat ats tu..tak pe lah malas nk create tjuk lain hehehe
apa lg ek, kwn2 pon ramai yg dh menamatkan zaman bujang thun ni...dh ramai yg bertukar status la..tahniah kat korang..semoga berkekalan hgga akhir hayat...apa lg yer... rasenyer tak de apa kot lupa daaa...kepada aku byk kan bersabar hehehe
k lah semoga berjumpa lg di entry yg lain.. semoga maju jaya..huhuhuu klass dh nak start..##

1 comment:

azurahman said...

apa byk hehehehe huhuhu daaaaa