21 December 2008

jom heboh

salam to all...bosannyer hari ni, tak tahu nak buat apa..dok rumah sorang2 lak tu...member semua takde...sorg p KL, sorg blik umah kakak dia, sorg lg p PD, sorg lg mmg bercuti sem huhuu aktiviti yg kurang menyihatkan berlaku di umah..tido dan mkn hehehehee

smlm aku p jom heboh..p ngan buneng and kak yati...buneng ajak p, sbb tak tahu nak buat apa...ramai lak tu org, parking jauh lak tu..mak aiii giler ar...mmm ni kirenyer 1st time aku p jom heboh semenjak tv3 buat...






sikit jek aku snap, mls nk snap byk2..panas sgt..letih la gak...ngan ramai org nyer..ALLAH saje yg tahu huhuu lpas habis round2 kiteorg balik lah...lenguh abis 1 bdan...letih meround di tgh panas...yg pling aku kesian time ni..kat bdak2 n baby..panas2 cmni mak diaorg ngan slumber bw jln2...huhuuu kalau mak aku tu soheh soh dok umah jek..sian kat baby la...k lah..zaijian...
oooopsss...nak ucap tahniah kat kak kin, yati n sape lg ek..farah comel..selamat pengantin baru kpd diaorg...semoga berkekalan hgga ke akhir hayat hendaknyer...selamat melangkah ke alam baru..

No comments: