30 November 2008

me...


hai to all..arini aku tak de keje, so aku upload gmbar2 lama aku yg ada dlm laptop ni hehehe semuanyer gmbar aku lah...saje upload gmbar2 ni...nak riangkan hati yg gusar huhuuu gmbar atas ni yg terbaru lah, time raya aidilfitri aritu...

ni lak gambar aku ngan nazim aqmal, anak alang yg no 2...heheee gmbar sblm balik kg utk beraya..
dalam aku membelek dan mengemas tadi aku jumpa kad matrik zaman diploma hahhahaa kelakau gile muka masa ni heheee tembam nyer hehee



ni gmbar zaman diploma gak..layan jiwa kat tasek shah alam kui kui kui


kat bwh ni gmbar dok mkn mc donalds pkns shah alam hehehee
saje je nk upload gmbar lama2 ni..aku keboringan maa di hujung mggu ini so aku pon ngemas umah dan jumpa gmbar2 lama2 ni so aku upload..ada gmbar lg tp aku tak berani lg nak upload gmbar tu sbb aku tahu dia bkn milik ku huhuuu sedih kan...
kurus lak gmbar zaman muda2 ni hehehee lpas tu aku p smbung degree kat penang so mls nk upload dah hehehee yg tu dh ada dlm aku nyer fotopages...tu je lah aku nk citer kali ni zaijian miss u all




No comments: