21 November 2008

21 november 2008

salam to all...aku tak tau nk tulis apa...aku nk ucap takziah kpd nazir coz kehilangan nenek nyer smlm..
aku still cmni tak dpt terima kenyataan, harapnyer aku dapat memilikinyer kembali...tp ssh gak lah sbb dok jauh2 ni huhuuu tabahkan hati hamba mu ini Ya ALLAH... bile aku nk p jumpa ni...tu la kan, ada depan mata tak nak hargai, bile dah hilang mula lah cm org hilang akal..huhuhu
aku harap sgt ada sinar bahagia di hadapan aku..tu la buat keje tak pk kan dh ssh kan diri sendiri huhuuu tak gune menyesal tp aku harap sgt aku dpt milikinyer kembali..hanya ALLAH yg mengetahui segalanyer

3 comments:

norasofya said...

let me be the 1st...
jgn la sedey2 sgt...yang patah kan tumbuh..yg hilang kan berganti...jodoh pertemuan telah ditetapkan...kita harus sabar menunggu...alah senang2 cari je la...ish bising la si ina ni kt tepi telinga aku...ok azu cayang...
jgn sedey ek...jom kite kuar...mkn kfc nk?lame doh xmkn ayam goreng...sik mcd delivery jer..busan la plok...smp masuk tong sampah jah

azurahman said...

dh mkn pon kfc...nk cr pengganti ssh la..nk kena mulakan episod br..skang ni aku mampu berdoa jek, kl jodoh aku ngan dia still kuat insyaallah tak kemana tp kl mmg setakat ni jek aku kena redho ngan apa yg telah ditetapkan...

murn!e said...

kalo susah nk cari lain..ko ngorat la dia balik. chaiyok2