04 October 2009

today is sunday

salam all..

ye arini ari ahad..

bersamaan 4 oct 2009..tak de apa yg menarik pon..

smlm p amik test SPA utk pegawau tadbir diplomatik hahahha

apa2 ntah aku jawab..main tembak ajek...

soklan matematik pon aku tembak gak coz tak sempat mase dan soklan esei lak aku tggl terus tak jwb hehhehe

sah2 dah gagal..

exam tu kat wisma belia kuala lumpur..

so pg2 lagi dh bgun dan maz anta aku ke sana..

dia p pon coz nak shoping for her wedding..


balik lak terus p umah kak long dan mkn2 kat sana..

ingat nk p umah elly anta tiket tp gok lewat sgt lah..kl umah bujang serbu je p, ni umah famili...

so balik umah je tido...tak tau la kenapa ngantuk sgt smlm..tido awal..

ada org ajak jumpa pon aku kensel kan..

so dia merajuk...

merajuk??? musykil lak aku..


so arini aku p bangi..nak tgk org merajuk..p sorg2 beb..

aku tau aku bkn sesapa lg bg dia, tp aku tertanya2 kenapa nk merajuk ngan aku huhuhu

mak aii tercerita lak hehehe


tak pe lah..last time aku jumpa dia..lpas ni aku biarkan dia terbang dan cr apa yg dia nak..aku dh letih dan aku sedeh...


ptg nk lak aku nak p umah elly, nk p beraya ngan mak dia..kiteorg cm adik beradik lah..elly dan maz..mak diaorg mak aku gak hehehe

ramai nyer mak aku hehehehe


pd org yg berkenaan, tq coz sudi gak jumpa hamba yg daif ini...kl lepas ni tak nak jumpa lg sya terima seadanyer...maybe antara kita tiada jodoh, sbb itu kite bertemu hanya utk bercinta sahaj tp bkn utk kekal selamanyer..tq for everything..


hahahah karutan di ptg ahad..wat keje sekolah lak, final dh nak dekat ni..apa pon tak setadi lag..november my final dh bermula huhuhu


harap2 kali ni semuanyer lepas ngan jayanyer..gambate (apa meaning dia ni ek hehehe)


k lah

can cin cau

wassalam

####ini lah aku..tembam dah skang ni...

1 comment:

murn!e said...

mmg susah ke soklan nk jadi ptd tu? nasib aku tak penah amik. hahahha

ala..cedehnye bace entry ko. takpe2..kalo jodoh tak kemana..kalo takde jodoh lak..takpe..allah mmg dah jadikan tiap org berpasangan.kene ikhtiar serta sabar je. peace!!