26 October 2009

semalam punya cerita

salam...
smlm aku kalah main bowling lawan nazir..adoyai kena belanja la plak..
tp last2 dia byar..ek eleh, biar betul, so tak yah belanja ke ni..pelik ni...

kenapa dia terima ajakan aku main bowling???
ntah lah..

smlm gak siapkan assignment mobile yg di beri awal sem lg hehehe

smlm gak dapat lg 1 assignment mobile..last assignment..

setadi assignment tu, soalan keluar yg tu jek, soalan final dr mahmood tak buat lg huhuhu

so harap2 yg dibingcangkan smlm masuk lah dlm final..

open book exam but i dapat rasakan kesusahan bile ada term open book exam ni..adoyai..cmne ni???

tak pe lah kite kena meneruskan juga..

''walau apa yg terjadi, berjalan lah tanpa henti''
-->sape tau lagu sape ni..apa tajuk dia ek??

teruskan perjalanan..chaiyok..

mmm 2 hari lepas kami mempersoalkan pasal jodoh..bg aku dan kawan2 yg belom kawen lg lah..
betul ke semakin tggi taraf pendidikan seorg wanita, lelaki takut utk masuk minang??
kenapa pasal taraf pendidikan di persoalkan???kalau hati dah masing2 suka dan keserasian itu ada, boleh menerima antara 1 sama lain, apa slahnyer mereka bersama walaupon si lelaki hanya memiliki diploma dan si perempuan lebih tggi dr lelaki..
ntah lah, semua tu atas individu masing2..
pilih lah yg serasi ngan kite..semakin kite meningkat, choice kite semakin berkurang..meminjam kata2 dr classmate aku hehee

ok lah..2 mggu yg mendatang ni adalah mggu exam..
semoga berjaya kepada semua classmate aku dan kpd mereka yg amik exam..
semoga kejayaan itu milik kite bersama..

p/s: cukuplah mendamba kan sesuatu dr seseorg...be free from now till .......

wassalam

1 comment:

murn!e said...

wah2..dating dgn nazir. =p ^wink^wink^

persoalan pasal jodoh dan level education patut mmg tkleh letak dlm one sentence. tapi sume tu penting gak la. tp lagi penting hati la.

aku ngan syed ok je even aku ade degree, syed just ade dip..siap nak dapat anak sorang dah pun.hehehhe.

yang penting..tanya sama hati la!
peace~