11 October 2009

cerita alcatel lucent lab...

salam...
smlm 11 oct, aku n the gang kelas telah melawat alcatel lucent lab di jln ampang..(cm ayat karangan sekolah je)..d awal pg lagi kiteorg bertolak dr shah alam..kiteorg ke sana sbb dr mahmood nak wat kelas kat sana then nk tunjuk lah equipment yg di gunakan dlm communication..nasib kami semua baik sbb ada 2 org kwn aku keje kat alcatel ni..
so pg2 lg bertolak dr shah alam menuju KL sentral menaiki komuter..mak aiii bgitu lama tidak menaiki komuter..sonok pon ada hehehe

after breakfast kat mcd KL sentral kami naik putra LRT menuju dang wangi, dr shah alam aku, sha, ciknah, mazlina n kak wana..kt KL sentral jupe shima..lama nyer brekpas last2 tgk jam 930am sdah..kwn2 aku yg lain dh start membuat lawatan kt lab..adoyai, lmbat lak..padahal bajet cntiknnyer..ni mkn nyer pasal lah ni huhuhu

lpas sesi bertanya n bersoal jawab kat lab tu, tgk2 apa yg ptt..(lupe lak, penerangan di beri kan oleh en elias n en pesal, our classmate yg keje kat ctu lah)..dr mahmood wat kelas lak..so smbung belajar pasal satelit lak..ttp buku pasal mobile..

enjoy wat kelas kat luar itm ni, pemandangan yg lain dr biasa..so smp kul 2pm kelas semua dh gelisah kelaparan huhuhu
time to eat lah..kelaparan menjelma sdah..
so dr mahmood pon ada hal lain, kelas dismiss..

balik p mkn2 then balik shah alam..mm nk ke shah alam lah, tren komuter delay, katenyer lokomotif tergelincir kat putra kot, so mkn mase lah utk angkat balik kot..so komuter delay lah, berapa jam tara tau..kami amik kptsan balik naik taxi, aku lak naik putra LRT,smp kelana jaya..

hahhaa tu je aku nk citer, layan gmbar la plak..
model yg tak berbayar tu adalah cik nah...sbb happy nak naik LRT maaa



khusyuknyer dioarg ni mendengar...

cikgu elias ngah ngajar..



dalam meeting room kat alcatel..aik ada bdak kecik lak..hehehe anak kak nana lah tu, nk ngikut mama dia p sekolah...









ok that's all...cerita aku ke alcatel di jln ampang...ok lah can cin cau
wassalam

No comments: