10 January 2010

cerita suatu petang

kring kring kring
ku angkat ku dgr suara...
tp tak de suara...
ku yakin ada some one tgh wat spot chek tepon...
apa kes kwn...

ckup lah tipu aku..kenapa tak berterus terang jek...
berterus terang kan senang..
tak yah nk selindung2 lg...
buat baik pd ku hanya utk kesempatan saje...
lepas tu menyepi kan dr..

biarkan bersendirian..
biarkan sendiri...
sendiri lah...
biarkan ia jd kenangan..
biarkan semuanyer
selagi tidak di jelaskan..
selagi itu tertanya2..
kenapa, mengapa,..
hanya ALLAH yg tahu segalanyer...
biarkan sendirian begini...

cukuplah sandiwara mu itu...

cerita ku suatu petang di hari mggu..
tetibe rase sebak dan rase sedih..
huhuhu

mungkin ada hikmah di sebalik apa yg berlaku...
terima segalanyer...
YaALLAH, hanya Kau yg tahu segalanyer...
amin...

di tahun baru dan umur aku meningkat lg 1 thun..aku harap ada sinar di depan ku..
semoga ALLAH memberkati segalanyer..

buangkan kesedihan, semoga kebahagian itu menjelma..
selamat berusaha...

9januari dtg lg...umur aku lg setahun meningkat..
tq pd yg mengingati nyer..tq for the wish..
terharu beb coz ada yg tak lupe pd ku hehehe

ok lah
wasslam

2 comments:

murn!e said...

sedey la plak. kalo ade sebelah ko la ni..nak je aku korek cerita. hehehhehe =p

neway..age is just a number. xpe2.aku dah doa ko murah rezeki jodoh. hujung tahun ni ko kawen. hehehhe. leh gitu? heheheh =p

azurahman said...

hahaha tak yah korek2 lah..=(

urmmm hujung thun ni ek???itu semua keje ALLAH..kl betul aku anta kad kt ko dlu ek hehehe

ko nyer due bile ek???