31 January 2010

cerita ptg sabtu

salam...
akhirnyer ada yg ajak aku keluar...
sape kah insan bertuah itu???
ye tak lain tak bkn...cik maz lah..ajak aku p nilai teman beli brg nk menghias hantaran...
dh lewat pon p...tp still lg ramai time tu...

otw balik, tak tau nk p mana...
tak de idea..rase nk round2 lagi tp tak tau kemana..
last2 terpikir nk p tgk avatar...
so terjah aje ke pggung wayang...
nasib baik ada tiket lagi...

akhirnyer..aku tgk gak avatar yg di perkatakn oleh org ramai..
dan mendapat kutipan yg terbnyk...
mmg best citer ni...
thumb up utk pengarah n pengeluar idea citer ni...

tak tgk dlm 3d coz tiket tak de...

ok lah...itu jek cerita di hari sabtu..
meng enjoy kan dr coz tak de klass dis week....
k wassalam

3 comments:

murn!e said...

best kan? aku mmg ske gile citer ni. mmg tabik spring la kat org yg reka jalan citer dia. bergeliga gila otak.

adnan sempit ko tengok dah?

azurahman said...

adnan sempit belum lg lah..bile lah aku nk p tgk ni...tp aku akan p gak tgk sblm kehabisan di pawagan hik hik..

tu la kan..cmne leh pk pasal avatar, pasal peribumi biru...pasal negeri dia tu yg mlm nyer bercahaya...suka aku tgk ..walaupun lama citer tu tp aku tggu smp abis gak hehehehe

murn!e said...

kene g tgk adnan sempit tu. kalo idak..sure rugi besar.hahahha.