01 June 2009

cuti semester

salam..
cuti semester dah lama start..so tak yah dok pk setadi lg...skang ni aku manyak merehatkan diri dan melepakkan diri...dah naik badan aku dok lagu ni huhuhu

lama tak mengarangkan...okies ini hari mau cerita sikit2 aje..last week aku dapat interview kat pahang..kat UMP pahang...so aku pon buat last minute keputusan utk p interview sbb memandangkan jauh perjalanannyer..so aku borrow kereta then aku drive p sana bersama elly (thanqs elly coz teman aku)..kat sana aku tido umah zila, kwn aku time dip dlu, ingatkan ada tuan kat umah tp last minute tuan umah kena outstation p bangi coz ada kursus..so ada mak n ayah dia je lah..
after interview, ingatkan sempat nk jln2 kat kuantan tp dah abis kul 4 so aku terus memecut balik ke shah alam..letih la drive sorg2 ni...
lpas pd tu aku dpt interview kat KL lak..so aku ajak eli lg teman aku...sbb elly je yg available, tq elly...harap2 ada rezeki lah..
hujung mggu lepas p kenduri umah kawan ina(housemate aku) kat tapah perak...dah le sesat cr umah dia coz kad jemputan kwn dia tak sampai...so main redah aje lah..last2 jumpa gak tp yg sedihnyer lauk2 dh abis daa huhuuu lapar daa..ada pon sikit2 jek tak byk...mkn je lah wat alas perut..
balik dr tapah singgah umah abg aku kat tg. malim..after that balik umah..ingatkan balik tido, sekali member ajak p uptown lak, nak beli brg...

hari ahad lak p mandi kat ulu yam..ingatkan tmpat tu cm tmpat yg biasa aku p, rupenyer nama dia hutan lipur sg. tua....sejuk ngat air dia...nasib baik aku p ptg dah..kl pg soheh gigil2...

next week nyer aktiviti lak, kenduri kawen kwn2..huhuu
selamat pengantin baru kepada semua yg menjadi pengantin baru...apa daa aku merepek ni... k lah can cin cau...selamat bercuti...

wassalam...

1 comment:

noras said...

no hal la dear, sebab aku sorg jer yg free. klu kena time aku pon mu mesti teman gok kan. so give n take la...huhu.. boring la dok melepak ni...nk balik sana tp xdpt green light.shah alam dihatiku