16 May 2009

jemputan kahwin

salam...

byk btul jemputan kawen sempena cuti sekolah ni...aku nk tulis kat bawah ni yg aku dpt kad jemputan jek..yg tak dpt kad jemputan aku tak nk tulis kat sini hehehee

24mei -Dzurliza(muar)

30 mei -amelia abiden (shah alam)


6jun
salme (kota tinggi)
farhana (kuala terengganu)
maz (ajil)-ni wat majlis tunang


7 jun
syazwan aka pokcik (rantau panjang)
khairuddin hamid (machang)


9jun -asnizam (machang)

12jun- syamsul (machang)

13 jun -wan (gombak)

jom serbu umah kenduri...ntah sempat p ke idak ni huhuhu

selamat makan nasi minyak le kepada kwn2...bln kawen..

wassalam

4 comments:

murn!e said...

beb..aku tak dapat kad kawen salme..ko tlg bg aku alamat umah dia kat kad kawen tu...nk post adiah..

azurahman said...

orait..nnt aku bg ek..tp bkn skang..kad ada kad opis...
lmbat kot kad salme smp kat umah hg..tak pon dia anta kat umah lama hg kat penang...

murn!e said...

aku pun budget dia anta umah png.tak kisah la..nnt ko bg je la address dia. neway..aku ade tag ko untuk wat 1 tag ni..sile bace semule entry aku pasal tag itu dan sile buat hehehhe. :)

azurahman said...

amik ni alamat salme...aku pos adiah kat tasa jek..save cost hehehhe..ko tag apa...

salme satiman
no.23, jln kancil,
taman kota,
81900 kota tinggi,
johor

kem hadiah besau2 ek hehehe