30 June 2009

semester baru sudah bermula

salam...
dah di akhir bln 6 pon..esok dh 1 julai..sekejap je rase..cuti sem pon dh abis..dan bermula la semester baru..dah sem 3 aku belajar..wow, dah 1 thun lepas...sekejap jek rase, cm smlm baru dftr hehehe dan kerjaya aku sbg pensyarah sambilan juga sdah berakhir pd hari ini.. so last day la kirenyer ni..esok aku dh bergelar full time student heheheh sblm ni separuh kerja separuh pelajar...esok lak sepenuh masa pelajar.. so kena usaha lebih ni sbb amik byk subjek dan result semester lepas pon kurangg memberangsangkan..tak tau le kenapa..byk main n pk mende lain kot...

ok..tggalkan pasal belajar..nak citer mende2 yg dh lepas ni...yg berlaku sblm2 ni...sbb dah lama tak mengarang kan sbb tu la byk citer nak story mori ni hehehhe
6jun aritu my kawan baik bertunang..so aku p la ke umah dia menolong apa yg ptt..pada hari yg sama, mjlis kawen cik norfarhanah n en agos salim kat kg atas tol..tp mjlis ni aku tak sempat nk p coz on de way ke umah nyer kete kami mengalami kemalangan kecil..apa lah nasib ku huhuu so utk tak mengecewakan pengantin, aku and the gang rombongan kak emah telah ke bt pahat utk mjlis bertandang ciknah...meriah jugak mjlis dia..sbg bukti aku p, bwh ni ada gmbar aku p hehehehe

last week lak, aku n maz p kenduri kawen kwn sekerja maz kat jasin melaka...ni pon mjlis bertandang gak coz mjlis kat belah pempuan pd 6 jun gak..ramai btul org kawen time tu kan..aku pon byk gak tak leh p mjlis diaorg ni...any way tahniah utk kawan2 yg dah melangsungkan mjlis bersejarah mereka..next month ada 2 3 mjlis lg..tak tau le leh p ke tak coz ekonomi aku dh merudum huhuuu nak wat cmne pasni aku dah jd penganggur terhormat huhuuu

mmm berapa haribulan ek aritu..aku pon dah lupe..angah ajak budak2 ni dinner..so peng n lobo pon suggest dinner at MSI(apa tu... medan selera idaman kat damansara)..so aku pon ke sana le..yg hadir nyer tak ramai pon just yg ada area dekat2 ni jek..peng, lobo, syed, adah, angah n nik ja kacak hehehe
seme2 sehat2 jek...seme dah steady..aku jek yg belom lg..si syed kl tak silap aku keje ngan petronas, dh kawen pon mamat ni,sonyap2 jek kawen..tau2 dh nk bapak org pon si syed ni..mmm syed ni buka gym, so sape2 rase nk body cm syed, leh la p gym dia heheheh kat mana ek, lupe daa nk tnya...si lobo lak tak pasti le keje kat mana, katenyer tkang sapu kat klcc..btul ke hehehe nik ja lak dh jd arkitek, kt mana ek??? angah lak kapten...mmm adah lak keje kat damansara n si peng lak kat damansara gak, bhgn IT rasenyer (company apa tak sure lah)...
esoknyer lak p lunch ngan si peja, angah n seraq khan kat restoran merah kt TTDI jaya...lama tak jupe diaorg ni..si peja projek manager n si ashraq lak keje kat bank HSBC...

apa lg ek..tu je lah yg berlaku sblm2 ni..mmmm tu je lah aku nk citer...
apa pon selamat belajar kepada semua yg jd pelajar...GOOD LUCK to u all..

--> bwh ni ada le sikit gmbar yg sempat aku amik..tak de gmbar kan kate tak de bukti lak kan..hehehe

wassalam




















No comments: