10 February 2009

penat otak

allooo
penat otak dok pikiaq..cmne ni...assignment tak siap lagi, kerja rumah n tutorial tak buat lg...byk hal le yg tak dibuat lg...sabtu ni dah nak kena submit assignment..1 apa pon tak siap lg...sabtu ni ada test lak..tak setadi lg..adess tu la dok main2 jek..1 perkara pon tak siap lg...time nak buat data comm, rase nak buat java..time nak buat java terasa nk setadi dsp..last2 tido ahhahaha bguih dok ada btul...

otak lak dok pikir mende lain..byk hal dok pikir..serabut kepala otak aku ni..kl boleh dilepaskan mesti rase tenang kan..tak serabut cmni..hehehe ni lah hidup, kena tempuhi semuanyer...

smlm keluar iklan pasal DPLI ambilan julai 2009...enon ckp kali ni dia nk amik 7000 org..tak tau le betul ke tak..aku nak cube ke tak nak ek???skang ni aku dok terikat ngan klass aku ni..kl aku tak smbung setadi, aku amik jek ni..rase cm nak amik..best kan jadi cikgu...cuti byk hehehe tp ada gak tang tak bestnyer...

la ni dok tggu TPM..bile ntah nak pggil interview..kl ada rezeki insyaallah dapat..tp kl bkn rezeki aku kat cni, soheh2 kena tolak kan..harap2 ada lah...

dah mghrib la..p solat dulu..

zaijian..

2 comments:

murn!e said...

weh..update la blog..

azurahman said...

tak sempat nak update lah..keje sekolah byk sgt