22 February 2009

.....

hai guys..lama aku tak mengarang..arini aku ada peluang nk wat karangan sikit heheheee

kebelakangan ini, aku buat2 busy sikit sbb byk keje nak disetelkan...keje sekolah pon berlambak tp alhamdulillah dpt di setelkan ngan sempurna..dh submit pon...ada 1 lg keje sekolah n 1 lg test...harap2 yg ni pon ok gak..

pejam celik dh nk menghampiri phujung bln 2..laju nyer mase berlalu, tak de output yg aku dpt lg ni...output apa ntah yg aku tggu hehehe

mmm my friends got job here, at uniKL..alhamdulillah dpt gak keje office hours, tak de lah dok keje shift je kan..congrate kat my frens ni..hari ni dia ada kat KL ni, kate nk jumpa tp msg pon tak de..takpe lah..maybe dia ada hal kot..biarkan lah...

ok lah..cm kekeringan idea je nk buat karangan harini..can cin cau..zaijian

2 comments:

murn!e said...

kate nak wat karangan...ni name dia rumusan~~ :P

azurahman said...

hahahaha tu la psl..asal2 nk wat karangan tetibe jd rumusan...kui kui kui