23 February 2009

monday

hari ni hari isnin, smlm hari ahad, esok lak selasa hehehe mhitung hari..jgn salah paham ye semua..mhitung hari coz dah nk final huhuuu cepatnyer masa berlalu..walaupun final bln 4 tp aku rase sekejap je semua tu..tup tup dh final pastu cuti sem pastu masuk sem baru balik...huwaaaa dah kena pk tjuk utk final projek ni..sape ada idea, kongsi ngan aku sekali...sem depan amik lg 4 subjek, then convert to full time student, sbb cik mat ckp tak leh amik lebih dr 2
subjek 1 semester..sbb nak perabis cepat so kami pulun gak amik byk2 subjek..nk habiskan dlm masa 2 thun kalau di izinkan ALLAH..harap2 sempat habiskan 2 thun ni...

harini dtg lewat opis coz kete wat hal, so tmpng buneng dtg opis..kete aku tak mau bgun tido huuhuu tak le lewat ngat aku dtg, tp kl time aku dtg lmbat soheh2 parking dah tak de, tp harini ngan magicnyer ada parking tu hehehe tau kenapa...sbb pak guard tak bg student parking kat atas ni..bgus gak, kl tak dok berebut parking ngan student...semua org sdah pakai kereta, tu yg jd full je parking..time aku belajar dlu kebanyakan student naik bus je p klass..tp skang dah berubah, 1 kete 1 org..kaya2 diaorg ni kan..dah boleh pakai kete hehehehe kete pon murah2 skang ni..

###huhuuu br happy nak jumpa some one tu, last2 dia ckp dia tepon aku tak angkat, padahal dr td lg tepon aku snyap je tanpa msg dan call..teruk tul la line kat sini, kalau tak leh p lunch same2..dah le smlm dtg cni lmbat..tu la dinamakn tak de takdir utk bersama...tetiba lak jd sedih huwaaaa....####

wokey lah, mau siapkan keje dlu...

can cin cau..

wassalam

No comments: