09 October 2008

perpisahan...

perpisahan akan berlaku jua walau apa jua keadaan yg kita alami..setiap pertemuan pasti ada perpisahan kerana sesuatu perkara itu takkan kekal utk selamanyer...
dari ALLAH kita dtg, kpd ALLAH kita kembali...
sedih hati ini tak terkira tp di tabahkan hati utk menempuhinyer..pd 2 syawal yg lepas bersamman 2 oktober 2008, 2 dr ahli keluarga ku dijemput ILLAHI..dlm kite bergembira myambut aidilfitri mereka pergi jua..mak sepupu aku, menghembuskan nafas terakhir di hospital kota bharu pd pkul 6am manakala nenek ku menghempuskan nafas terakhirnyer di rumah pd pkul 6 pm...ALLAH menjemput mereka kembali ke tempat asal..ALLAH lebih sayangkan mereka..bersemadi lah mereka di sana dgn aman...semoga roh mereka di cucuri rahmat hendaknyer...

4 comments:

Anonymous said...

cettt poorah...
ayat sama cam ayat aku la...
jiwang pun sama...cam ner leh jadi gni nih...
adui....

azurahman said...

mana aku tau nak sama...sape wat dulu hah...tiru aku la tu

Anonymous said...

dok narat eh nok tiru mu nyer...lain ar...but the subject is the same..huhu...
tp jgn risau u r not allow to see my blog right now..hehehe

azurahman said...

mana aci...bg lah aku tgk..takkan mkn sorg2 kot huhuuu