15 October 2008

apa ek...

hai..tak de apa nak citer..arini dah 15 hari kite beraya...open house sana sini...tp aku smpat p 1 jek, umah enon..umah abg aku tak smpat p sbb dia ajak breakfast je, lgpon aku ada klass n test ujung mggu lpas, so tak leh nak p...arini ada jamuan raya kat fakulti...mkn lg, rasenyer tak berenti lg mkn lpas puasa ni huhuuuu byk tul mkn..

smlm aku jd panel utk miniproject eee461..mcm2 diaorg ni, tp ok jek tak de yg k.o...semua berjaya buat tp antara dpt result ngan tak jek...nasib baik farhana teman aku, tak la boring ngat aku smlm..lgpon farhanah yg byk komen hehehheeee tq che nah..student aku tak tau la cmne diaorg present, dh la aku tak pernah p time diaorg nk simulate n so on lah huhuuu lgpon diaorg tak ckp nak test ke trobleshoot ker..kl ckp aku trun la gak, tgk apa yg ptt...takpe lah tggu n lihat report diaorg cmne, kl ok aku on jek, kl tak aku soh diaorg re do balik..hehehheee

k lah, nothing to say dah...can cin cau

No comments: