23 September 2008

selamat hari raya aidilfitri


Get Hari Raya Graphics Here





Get Hari Raya Graphics Here




to all my friend..dah mlm 24 hari ni..maknanyer tak lama lagi kite nak meninggalkan bln ramadhan..sedih rase hati..mmg sekejap jek rase puasa thun ni...maybe dah besar kot n dah kerja..maybe lah...di kesempatan yg ada ni aku nak minta ampun dan maaf atas silap dan salah aku kat korang..last but not least selamat hari raya aidilfitri to all my friend yg kenal aku n jugak yg baru nak berkenalan..mmm tahniah gak pada kwn2 aku yg beraya sebagai suami isteri dan tak lupa gak yg dh bergelar papa n mama...tahniah n selamat hari raya maaf zahir batin...
kepada mereka yg balik kg ngan kete or moto , drive carefully..jalan bkn tempat utk berlumba, biar lambat asal selamat...yg balik naik bus or public transport, ckap kat driver tu jgn laju2 hehehee byk lak pesanan aku..sebenarnyer hati aku dah kat kg..jasad je ada kat cni hhuhuuu lmbatnyer hari sabtu...nak balik buat ketupat, tapai hehehee bakar lemang (ntah jd ke tidak ni)...
apa lg yer pesanan penaja...tak de dah kot...selamat menghabiskan puasa dan berbuat byk ibadat di mlm2 akhir ni..semoga kita mdapat keberkatan drNya amin..can cin cau

No comments: