24 August 2008

kenduri 1

hai...lama dah tggal blog ni..cuti sakan, tu yg tak update tu...rasenyer last tulis last week hehehehe lpas tu trus balik kg..oppsss mana ada balik kg..skang kan sibuk ngan majlis kawen sanak saudara dan kwn2..so aku pon sibuk lah p makan gulai or mkn kenduri hehehee

bermula ngan majlis ida murni, kwn aku time belajar kat uitm penang..dia kawen 160808..tahniah, dah jd bini org pon..ni kawan aku pling mentel..heheheee memula tu aku tak jd p dah mjlis dia ni tp last minute kak yana ajak p ngan kereta dia..so apa lg on je lah.. kul 12 tolak dr s.alam..kul 4.45am sampai umah kak ikin..check in kat situ dlu...cuti sekolah br nak mula so, tak tkut ngat drive mlm2 ni sbb ramai lg ada kat jalanann tu..hehehee

kul 12 pm tolak umah ida murni, mak aii diaorg tak beli hadiah lg(hadiah aku lak kirim kat cikna coz sebenarnyer aku tak jd p kenduri umah ida ni hehehe), so sggah kat megamall dlu, smbil2 tggu elis sefamili...diaorg lak lmbat sbb ada roadblock, kan skang ni permatang pauh nak pilihanraya, tu yg jd lambat tu..lpas semua dh berkumpul tolak ke umah ida murni kat pulau, nasib baik jambatan tak jem so cepat lah smp, sedang elok lak ngan pengantin lelaki br nak masuk umah perempuan, join sekali lah..
di sebabkan aku ckp tak jd dtg pastu tetiba lak aku ada dlm mjlis dia, apa lg terkezut la si pengantin perempuan hehehe sorry la ida aku tak inform kat ko, saje wat suprise..lgpon planning last minute hehehee

any way selamat pengantin baru to ida murni..bwh ni ada lah gmbar yg aku amik time kenduri tu..


ida murni bt nordin dan syed mohd khaleel khusyari
mkn beradap

kwn2 yg dtg


bergambar ngan pengantinacara potong kek (sedap kek dia ni)
berganbar sblm balik

byk lg gmbarnyer..mls nak upload kat cni..tgk kat fotopages laa...heheheee

No comments: