25 August 2008

kenduri 2

hai, tak habis lg cerita kenduri ni..byk gak dpt jemputan dr rakan2 sekolah..any way congratulation to dasri n pasangannyer, ilyana razali n hafizi, yen bakor mmm sapa lg ek..lupe daaa n sesapa yg bertunang tu, nmpak gayanyer tak lama dah tu..aku??tak tau lg bile huhuu sonok tgk org kawen ni mmm my friend, cori lah tak dpt nak hadirkan diri time mjlis korang sorry yer..apa pon selamat menukar status heheheee

haritu balik kg, mak aku ckp anak sepupu aku nak kawen...letak jek beg trus p umah dia kat kota bharu..mak aiii tak sempat nk touch up muka ni dh kena p mjlis akad nikah anak sepupu aku ni, congratulation..


ketibaan pengantin perempuan..akad nikah di jalankan di masjid tepi umah dia..nama apa ntah masjid tu..aku pon tak sure..
pengantin lelaki berdebar2 tu...ayah pengantin perempuan yg menyempurnakan mjlis akad nikah ni..
acara membatalkan air sembahyang...

sama padan sama cantik..tahniah buat noor munirah a.k.a kak long dan sharafis(tak tau betul ke tak ejaan nyerr hehhehe sori yer)keluarga kedua belah pihak...



ooooppss pengantin lelaki ni asal nyer dr kedah..so kena lah p ngantar dia..ni time kat tasik banding..majlis kat umah laki nyer 21 ogos 2008..so ni time berenti mkn..lapar semuanyer..



time mkn beradap kat umah pengantin lelaki..sbb dia ni anak bongsu so meriah sikit lah kat umah dia ni..
lastly, bergambar kenangan sblm semuanyer bertolak balik(gmbar sebelah pihak je ni,pihak perempuan jek)..lgpon sepupu aku ni ada mjlis kat umah dia lg..mjlis untuk anak second dia..sekaligus dpt 2 menantu tu..perghhhh
lepas tu aku n abg long sefamili bertolak balik shah alam..belom tu snggah penang dulu..tgk perang poster kat permatang pauh..tmpat aku belajar dlu hehehee meriah beb..
#lain-lain gambar ada kat fotopages aku..tu pon upload jek mls nk edit apa2...

No comments: