11 August 2008

cerita lama-lama






hahaha tak de keje btul aku harini..aku nak mengupload gmbar2 yg ada..ni gmbar time aku konvo haritu..at last dpt gak pakai jubah konvo yg ada 1 line emas dan ada apa ntah nama org pggl yg sngkut kat belakang tu lupa daaa






ni lak gmbar famili aku..tak semua dpat hadir time tu..thanxs pd mereka yg hadir..






sape lak diaorg ni..ni lak perjumpaan pertama selepas rape thun ek tak jumpa..kwn2 aku time sekolah rendah dlu..perghhh lama gile tak jupe..memula jupe mmg tak kenal..diaorg kena describe sape diorg...mmg berubah, tu pon 2, 3 org je yg tak berubah huhuuu lain bebenor dh diaorg ni..dr kiri berdiri tu khairuddin, nizam, syamsul, rashidi n ezwan..yg duduk lak(dr kiri) zulwatie, aku, maheran n niram.. ni je yg dpat hadir, yg lain sibuk ngan kerjaya dan juga famili sendiri huhuu yg lain tu bile nak membina famili snediri hah hehehe...aku nak korek lg gmbar lama kalau ada dlm laptop aku ni..
hahhaa aku jupe gmbar kahwin kwn sekolah rendah aku(sebelah kanan)... maheran dan pasangannyer..aku dan kudin dan syamsul p kenduri ni...tahniah kat maheran dan pasangannyer..dah dapat baby ke belom ni heheheee
alaaa gmbar tak byk dlm laptop aku ni..byk dlm harddisk..nnt aku upload n citer lg yer hehehe ada keje perlu di selesaikan..setakat ni jek celoteh aku hehehee

No comments: