03 March 2010

sambung cerita...

lama betul gap mase nk menyambung cerita..
bz apa ntah hehehe

cerita last week je..aktiviti yg di lakukan last week..

memula planning buat bbq..dan akhirnyer menjadi..
lokasi di depan rumah di seksyen 17 ni jek..
kehadiran adalah kenalan dan adik beradik bdak umah..
saje wat mkn2..dh lama planning nak buat dan akhirnyer sabtu mlm kami membakar ayam, sotong, udang kerang n sosej...
sbb utama buat mende alah ni adalah nak mkn n jumpa kwn2..tu jek..

b4 buat bbq ni..aku ke majlis gee atau fauziah musa..ni member aku kat uitm penang...
umah dia kat melaka..kat sana jumpa lah ngan cikna n hubby, kak yana n en tunangnyer, kak emah ngan kwn tp mesranyer..dan aku tak berjaya mengajak abz utk ponteng kelas pd hari sabtu tu huhuhu

ahadnyer plak..
aku p kenduri kawen kwn aneng kat kuala selangor...
kenduri sambut menantu atau bertandang..
anak sulung lelaki, mmg meriah lah coz tak penah wat mjlis besar2 kot sblm ni..
urmm gmbar tak dapat di uplod huhuhu
kenapa ntah tak leh nk upload gmbr huhu
next entry lah aku upload...

ok lah mau p fakulti mau hantar esemen sekejap..
can cin cau
untill aku jupe blog bi lagi hehehe
wassalam

No comments: