23 March 2010

hari-hari yang berlalu

salam..
seperti tajuk di atas..
itu lah karangan yg bakal aku tulis kali ni..

tak sempat nak mengadap lappy ku di mggu lepas
tak sempat nak mengarang sepatah dua kate last week..

selepas je wedding maz haritu aku bercuti sakan lagi...
harini baru leh jadi seperti sediakala..

sibuk apa ntah aku ni hehehe
my parents dtg cni
dtg menjenguk anak2 dan cucu nyer di sini, sambil2 abg aku mengadakan kenduri kesyukuran
so aku pon menetap lah di rumah abg aku selama seminggu..

tak kemana pon ibu dan bapa ku...
hanya berada di rumah melayan karenah cucu2 yg ada

sgguh memenatkan bile tiba hari kenduri kesyukuran..jiran tetangga sahabat handai saudara mara di jemput utk menghadirinyer
sgguh meriah dan sgguh penat
urmm foto2 akan di upload tidak lama lagi..
hari ini mahu bercerita sahaja

rasenyer malas dah utk menulis karangan coz cikgu akan bg c gak huhuhu
tak pandai betul nak mengarang
ujung mggu lepas juga my bestfriend bertandang ke rumah lakinyer di dungun
sorry to her coz tak dapat nak join..ada hal lah awak..
tp mjlis sya nnt jgn lupe kedua2 belah pihak k

ok itu saje lah cerita kali ni..
mahu memulakan tugasan yg ada..

wasaalam

No comments: