21 February 2010

mari memasak =)

salam
jom memasak..tak pernah aku wat cerita karangan pasal memasak ni..
so ini hari mau tukar angin, mau cerita pasal masakan lak..
kita tggalkn kisah semalam dan bina hidup baru..

today, early morning lg dh bgun coz dh berjanji nak ke pasar tani seksyen 13..
urmm mmg awl bgun hari ni..semua member umah aku kejut soh bersiap2 hehehhe

saje nk p jln2..lama dh tak p sana kan...
urmm beli apa yg ptt jek..so balik rumah masak lak..tung tang tung tang..so bwh ni ada lah beberapa jenis masakan yg di sediakan...

hehhee tp ikan siakap tu tak sempat nk ambik gmbr yg dh siap, siakap masak 3 rase...so sempat snap gmbr ikan goreng je =)

yg di masak hari ni semuanyer licin tapi bubur tu je belom abis lagi..simpan dlm peti mkn sejuk2 ni best gak kan hehehe









bwh ni bkn yg aku masak yer..ni kiteorg p mkn kat bandar baru bangi smlm..mala abu bakar belanja kiteorg mkn..thank you mala...saje jln2 p sana...


itu je lah pasal makanan hehehe..
kalau masak menu lain lak, akan ku wat karangan lagi...
jom layan jiwa lak..opsss tak yah layan..lg di layan lagi teruk so jom wat keje sekolah dan project..
matlamat kena capai..
jgn berenti di tgh jln jek..biarkan mereka dgn hidup mereka..
kita cr kehidupan sendiri..
semoga berjaya kpd aku dan juga kalian sekalian...
wokey
wassalam



2 comments:

murn!e said...

pergh..rajin sungguh!
aku gak yg masih maleh lagi.
hahahha.

aku nak balik kajang jumaat(26 feb) ni dah.
:)

azurahman said...

hehehe kena rajin kan diri..kan lapar lak aku...

ko nyer due bile ek????nnt majlis gee ko p tak??