21 February 2010

....

tak de tajuk nak letak...entry kali ni serba salah nak letak cni..tp cm nak tulis gak..
urmm setelah lama aku bersoal jawab..setelah lama aku menunggu jwpn dr nyer.. setelah lama aku berteka teki..meneka dl kesamaran pon ada gak..dan tekaan aku sememangnyer tepat...

betul atau tidak aku serahkan pd ALLAH..
dan aku tau dia tidak menipu...
aku bkn untuknyer..sebab itu berlaku perpisahan ini..
urmm tak lama lg dia akan bertukar status..
biarkan lah dia bahagia..

itu jln hidupnyer, kerana dia memilih pilihan org tuanyer...
biarkan dia terbang dan terbang krn dia takkan kembali lg kpd sangjar yg aku hiaskan utknyer..sia hanya singgah di sangkar aku utk sementara waktu sahaja..utk menceriakan hidup ku.. utk aku mengenal erti kasih sayang dan cinta..terima kasih pd dia...

aku doakan dia bahagia dgn pilihannyer..kita tak di takdirkan bersama...
tapi heran gak kan..aku tenang je dapat msg dr dia td, tak de lah kate nak nangis ke nk sedeh ke...n nk apa2 lg lah....aku rase cm tak de apa2..tp terkilan jugak lah sbb byk yg dia sorokkan bila aku bertanya..itu je..

urmm biarkan dia pergi mencari hala tuju nyer sendiri..apa pon terima kasih krn sudi snggah di sangkar aku ini..terima kasih yg tak terhingga..tahniah ku ucap kan pd mu...

urmm komen lah apa pon yg korang nk komen coz ini cerita dr hati aku..layan

2 comments:

murn!e said...

kiasan lama lama kate..
"kumbang bukan seekor"

ida murni kate
"kumbang mmg bukan seekor. cari lagi lain. masih ade masa.allah mmg dah siapkan jodoh ko. maybe yg after this adelah yg lebih baik. aku pun dah putus cinta byk kali sebelum kawen dan beranak pinak dengan syed lakiku itu. hahahah!"

keep it cool.senyum sokmo okeh!

azurahman said...

tq ida..
aku tgh mencari kembali senyuman ku yg lama..=)

letih dh utk bersedih ni...

ALLAH telah tetapkan pasangan utk seseorg tp masa dan ketika nyer aje yg belom smp...