20 November 2009

result upsr

salam..

dgn serta merta aku meng'update' blog aku stlh di remind oleh ida murni hehehehe
tak de yg menarik nk diceritakan..

ooo br teringat..smlm kan result UPSR di umumkan..so my anak buah..kire 2nd anak buah aku le...aritu kan dia exam, so resultnyer..taraaaa 5A beb..terkezut aku dan yg lain pon..coz dia ni cm malas sikit berbanding kakak dia yg sulung tu...time setadi di selang seli ngan main game online..mama n abah dia pon rungsing gak.. paling tak leh lupe pasal karangan dia..aku lupe lah karangan darjah berapa..mase tu dia tulis pasal kapal titanic..siap cmpur lagi bm n english...aku tak tau lah apa yg dia pk mase tu..kl ckp balik pasal karangan tu mesti dia sngeh jek hhehhee
dasat tul anak buah aku yg ni...thats y lah bile dia dapat 5A cm terkejut..dia mampu buktikan pd semua org yg dia boleh..
kl sblm exam tu tnya dia, cmne nk exam..dia ckp tak tau lah..tak de perasaan...tp dia ni jenis cnfident lebih...dia kate dia akan dapat 5A..so dh di buktikan..so kpd mak sedara n ayah sedara dia..pastikan anda tunai jnji anda pd ameer affan...sape soh jnji dlu nk bg mcm2 kat dia hehehhe

smlm abg aku sefamili ajak dinner meraikan anak buah aku ni..so after mghrib kiteorg menuju ke muara ikan bakar kat pelabuhan klang...
mkn smp knyang...hehhee
lama gak le tak mkn seafood byk2, rase cm nk kuar balik pon ada..tq pd abg and kakak ipar aku coz belanja mkn..padahal join sekaki coz dia belanja anak dia heheh

ok lah..arini aku lepak2 umah buneng..rncngan sbnr nk p jupe cik mat..nk discuss pasal projek sarjana..tp dia lak ada meeting dan tak tau pkul berapa abis..so nmpk nyer isnin ni je lah harapan nk jupe dia huhuhu
harap2 dia da lah..then isnin mlm aku balik kg...raya+cuti2 mesia..
blog ni akan di update slpas aku dtg cni...ok
can cin cau

wassalam

3 comments:

noras said...

anak buah aku pon dapat 5A gak..hehe nasib baik aku xpenah janji ape2..so selamat la poket aku...

murn!e said...

hahahha. sampai kuar nama aku dalam entry kali nierk. macam gangster je bunyik " setelah diremind ida murni" hahahahh

azurahman said...

hehheee relax ar ida..biasa lah ayat aku..ko kan ganster kg dusun hik hik hik...

sbb aritu dia malas sgt, so utk naikkan semangat dia lah ni..thats y le jnji semua tu..alih2 dia dapat maa..balik raya haji ni habis lah aku huhu