12 November 2009

bosan

salam...

aku bosan dgn sikapnyer,

aku rase buang mase

hehehe apa daaa...

atas tu bait2 lagu..sape ntah nyanyi..

tak de kena mengena pon ngan entry aku kali ni..

tp skang ni aku mmg dlm kebosanan

tak tau nak buat apa...

dok rumah mkn tido jek..

main fb, game n sewaktu dgnnyer

utk present proposal tak buat apa lg..

tajuk n abstract pon tak de lagi...

adoyai..

apa mau jadi

nak cr keje...nak cr keje

hope di murahkan rezeki oleh ALLAH supaya aku mendapat pekerjaan...

kalau dah ada keje boleh lah bayar hutang, baiki kereta...

bg mama n abah walaupon tak byk..

lama dah aku nyusahkan diaorg..

26 thun aku nyusah kan diaorg..

lpas ni aku kena tolong diaorg lak..

biar diaorg nyusah kan aku lak..

mereka pon tak tau smp bile berada di bumi ALLAH ini..

dan aku pon tak tau smp bile aku berada di bumi ALLAH ini...

dan aku berharap aku sempat utk berbakti kpd mereka sblm mereka atau aku yg pejam kan mata meninggalkan dunia yg fana ini..

aku mohon pd MU Ya ALLAh semoga aku smpt berbakti kpd mereka..

urmm..skang ni kat fakulti..

dtgnyer berhajat nak jupe cik mat nk tnya pasal projek akhir..tp cikmat ckp dia ada keje nk kena setel dlu..

so aku lepak2 dulu cr idea utk projek aku ni..

nak buat apa yer..

any idea?????

buat pasal wireless...mobile...urmmm traffic in mobile...
LTE, WCDMA..apa lg ek...mmm cm berminat pd wireless tu tp besau ngat scope tu, so nak kena kecik kan dlu..nk buat pasal apa yer kl wireless ni...

urmmm last week berapa hb ntah..aku dapat interview sbg pegawai pendidikan siswazah.. bidang kemahiran hidup hehehe

so tak mau lepaskan peluang, manalah tau rezeki aku kan..aku pon menghadirkan dr di MRSM FELDA, jln sungkai perak...bkn interview pon tp mock teaching..

aku pon ajar lah pasal perintang..dan semua bhn aku ngajar dr lesson plan n slide serta note kaki, cikma and ilah yg buat hehehe
aku just p ngajau jek..terima kasih kpd mereka yg terlibat...

so, aku pon ngajar lah..kononnyer depan aku ni pelajar tgkatan 2 yg penuh 1 bngkel..hehehe padahal 2 org panel penilai jek..dgn perasaan yg berdebar2 (yelah sbb 1st time ngajar walaupon olok2) aku pon mgajar lah..mase diberi 15 min only..so aku ni kl berdebar mula lah ckp laju..apa yg di planning kan semua kacau bilau huhuhuu

dan 8 min kemudian aku siap ngajar hehehee padahal kat lesson plan tu ckup2 15 min..laju kan aku ngajar..

so komen di beri....panel ckp aku ngajar laju sgt..nnt budak2 tak paham..aku tersalah imagine maa...aku ingat student kolej aku ajar, lupe lak form 2 student huhuhu...

so aku terima komen itu sbb aku gabra..2nd komen, aku tak pndai mengawal kelas katenyer...kl cikgu kan dia jln2 1 bgkel tu smbil ngajar, nk tgk bdak paham ke idok...tunjuk perintng itu apa, jln kirenyer dan sbgainyer hehehehe mmg betul aku tak jln sekeliling kelas pon..

pastu dia puji aku lak ;)...dia ckp aku ada talent utk mengajar dan pndai mengajar...lgpon aku mengajar menggunakan white board..so dia suka hehehe wink wink...
sbb org sblm aku tak gune white board pon..main ckp jek...

hoorayyy abis mock teaching terus pecut balik shah alam coz aku ada paper teletraffic lak...

mmm aku dan fazira dapat mock teaching ni...subjek yg sama tempat yg sama..dan kalau ada rezeki, insyaallah di pggil utk interview kali kedua..
mmm tpkan ramai calon tu penah jd cikgu..like GSTT (guru sandaran tak terlatih)..tp semua tu ketentuan dr ALLAH kan..kl ada rezeki insyaallah aku dapat..

yeay.. dah habis pasal intebiu cikgu MARA..
apa lagi yer mau story...

alaaa cikmat cakap nak marking paper lak..so tak nak di ganggu huhu so lepak sini sambil2 cr idea utk projek akhir nnt...

sunyi sepi uitm..lengang je..rerupenyer student dah habis exam..yg tggal pon beberapa ketoi jek..yg tak habis exam lagi...

ok lah..cukuplah karangan aku utk kali ini...

to mama murni, tak yah le letak nama anak pnjng2 coz nama ayahnyer dh pnjang hehehe

k can cin cau..

wassalam

##(ginilah gamaknyer bile aku dlm kebosanan)##

1 comment:

liyana said...

aiii bakal cikgi....good luck yer...klau dapat jd cikgi mara tu...cerah la skit...leh la berbakti pada org tuakan.....hihihi