01 March 2009

no title

hai

tak de tajuk yg sesuai aku nk letak..so aku boleh cerita apa sahaja aku nk cerita hehehee harini dapat msg from my dormate time school dlu..she got baby...congratulation my friends..baby girl..ntah bile la dapat aku jumpa baby tu..mesti comel kan cm ayah n mak nyer...then bile aku cerita kt kwn aku yg dia got baby, 1 pertanyaan timbul..."kwn2 dh ramai dapat baby, ko bile lak nak kawen?" alahai, pertanyaan yg tak de jwpan...tergantung dan tak tahu bile penyelesaian nyer..semua itu hanya ALLAH yg tahu segalanyer..


one day, my sis jumpa my blog..alahai malu lak bile ada famili yg bace apa yg aku coretkan..sbnarnyer aku wat blog ni utk tatapan aku jek..saja nk mengarang apa2 ntah dlm ni..tp kl terjumpa dek org, org bace lah hehhee bacelah kl nk baca pon...aku tak kisah, semua ni dtg dr hati...

alahai, bile mlm menjelma mula lah aku jd seorg perindu hehehhee

malas le nk mencoret lg, kang jd terlebih jiwang lak hehehe

k can cin cau

wassalam

2 comments:

murn!e said...

angau overdose!~

azurahman said...

biasa la wei...hehehhe