14 September 2010

raya 2010

salam
sibuk gak aku nak upload gmbar raya tahun ni...raya 2010
alhamdulillah puasa dah setel raya pon dah setel
menjalankan aktiviti harian seperti biasa
alhamdulillah coz aku masih sempat merayakan aidilfitri kali ni
semoga aku dapat berjumpa lagi ngan ramadhan yg akan datang
insyaallah

tahun ni semua beraya di kampung aku
abe long che ngah alang cikma aku n ciksu
semua beraya di kelate
dapat lah kami berkumpul bermaafan dan beraya bersama
kalau tak ssh nak jumpa cmni
syukur kepada ALLAH
semoga kami dapat berkumpul lagi di lain masa hehehee


anak2 bonda and ayahanda yg belum berpunya hehehe tapi yg kecik tu anak buah aku..
famili cikma...

che ngah sefamili


alang sekeluarga..bersama hero2 nyer...



hahhahaa puteri2 cikgu rahman and zabidah...dua dah berpunya lagi dua belom berpunya
gambar abe long sefamili tak de kali ni coz pg raya diaorg beraya di umah mertua hehehe
ok lah wassalam




No comments: