16 July 2009

apa nak buat ni

salam...nk buat apa ni...td p klass tp klass lak tak de huhuuu so aku dtg seksyen 9..tuan umah tak de balik kg, jumpa anak2 je lah..lepak2 sini tgk tv..

last week balik kg..mkn duyan, rambutan, cempedak, manggis...sedapnyer..smp mabuk buah aku jd nyer...bestnyer...last week gak aku p johor..lawatan smbil tak belajar ke kulai n ayer hitam...p anta adinda aku yg nk memulakan semester huhuuu..tu pon nk beranta, bknnyer nk naik bus dtg sendiri huhuuu...

so pg2 khamis dh bertolak ke kulai... jauh rupenyer perjalann ke johor ni, berapa kali ladang kelapa sawit daa aku tentasi, mmg lama, sakit badan gak le..

ari sabtu lak bertolak ke ayer hitam..mlm tu lak kekanda aku wat ayam beratur hehehe BBQ lah..wat mkn2 ajak jiran2 tepi umah jek...ari isnin yg indah kami bertolak balik bertiga..pergi berempat..tggal adinda aku kat ayer hitam hehehe

syok jugak jln2 ni..smp tak ingat aku ada klass daa..apa nk jd lah..

ok lah tak tau nk karang apa daa... dah tgh bulan 7 pon, nk dekat puasa dah, ganti dah abis belom????

jom ramai2 puasa hehehee

wassalam

No comments: