09 April 2009

ceriakan hidup kamu

salam..
ceriakan hidup kamu, jgn dibelenggu ngan masalah... cr lah apa2 cara utk ceriakan hidup...selagi tak de semangat dlm hidup, selagi tu kite pk kan mende2 yg dah lepas..apa kate cr sesuatu yg boleh buat hidup kite tak pk semua tu hehehhee

last week aku main boling..tp sedih, kalah le..lama tak main, tgn tak leh nak aim hehehe cm le aku ni pandai sgt kan kui kui kui last week gak aku layan fast furious...nasib baik ada org nk teman aku tgk vin diesel n sape ntah yg berlakon jd fbi tu...sonok tgk citer ni...ilang segala tensen n masalah...lpas tu layan lak shinjuku..huhuuu hampes btul..aku leh tertido dlm pggung..citer yg agak slow n ntah le, arap pelakon je best huhuuu

aku akan cr lg cara2 nak hiburkan hati...so bersemangat le semula walaupun mendung itu masih wujud...dan masih tercr2 jawapan yg masih samar2...

wokey lah...smbung keje lak..asek melalut jek...

No comments: