05 January 2009

class dah bermula

hai semua...mggu ni class dah start lah..ingatkan briefing sepatah dua kata jek,rupenyer masuk intro and dah abis 1 cpter utk mggu ni huhuu cepat gile beb... semester ni aku amik 2 subjek tp cm nak menambah lg 1 subjek la..tak tahu la jd ke tak..tgk next two week lak jwpnnyer hehehe still klass 2 mggu sekali..semester ni i amik subjek data comm ngan PM rohani and dsp (digital signal processing) ngan prof dr. nasir huhuuu ngeri plak ngan dr. nasir ni..byk bertanya..takpe kite kena hadapinyer..nama pon amik master kan..bknnyer 1st degree lg..tp kan klass dsp ni cmpur ngan bdak2 part 1,ramai lak utk kemasukan ni..ramai la sekelas kirenyer..penuh gak le...

mmm k lah..nk tido dlu jumpa di lain waktu lak..zaijian..miss u all

4 comments:

Anonymous said...

tak tau nak cakap aper..
cuma nak bagi tau..
he..he..
aku suka bunga tulip kamu....
cantik....

class da bermula??
blaja rerajin..(ayat poyo tu....)

azurahman said...

wow..ada org suka tulip aku hehehehee mahal tu..ssh nak di jumpai kui kui kui

tq..

murn!e said...

yeye..dah stat skolah! hehehhe. selamat belajar. aku jeles la ngn ko. bile kah agaknye aku plak??? ~wondering :)~ pas dapat master nih..gaji ribu riban la... kem salam kat kak chena sekali. btw..gud luck for tiz semester!

azurahman said...

jgn jeles maa..aku rase gaji ko lg riban dr aku sbb ada experience lg..aku ni abis belajau pon fresh graduate maa...

ko tau tak..maybe klass kiteorg start kul 7.30am n abis 5.30 pm huhuuu naya sgguh beb giler ar...

k la selamat bekerja..